Tijdens deze avond ontvangt u als ondernemer meer informatie over het proces van inkoop en aanbesteding van de gemeente bij de uitbesteding van opdrachten en diensten. Wilt u weten hoe deze processen lopen of heeft u vragen over de inkoop en aanbesteding van de gemeente? Meld u dan snel aan. Uiteraard zijn de betrokken wethouders ook aanwezig en is er ruimte om te netwerken tijdens een hapje en een drankje.

Wanneer: Maandag 27 maart 2023
Tijdstip: Inloop vanaf 19.30 uur, start om 20.00 uur. Hapje en drankje vanaf 21.15 uur
Waar: Hotel Faber Hoogezand
Thema: Inkoop en aanbesteding

Heeft u op voorhand vragen? Mail deze dan naar evenementen@midden-groningen.nl. Deze vragen worden dan tijdens deze avond zoveel mogelijk beantwoord.

Aanmelden: In verband met de catering vernemen we graag vooraf of u komt. Aanmelden kan tot 21 maart door een mail te sturen naar evenementen@midden-groningen.nl. Vermeld in het onderwerp graag Ondernemersavond en met hoeveel personen u komt.